Vintervackert

.
I morse när jag vaknade var alla grenar och träd täckta av fin rimfrost. Himlen var visserligen stålgrå men det är ändå en vacker vinterdag tycker jag.
.
Försöker ta tag i lite projekt här hemma, plocka fram lite nygamla saker, funderar på inredning, rensa i nån skåp. Det mesta känns ändå rätt bra just nu. Frustrationen börjar lägga sig något, jag gör det jag kan och funderar på hur det ska bli framöver, jag har ändå mått så bra att jag kan börja se framåt.
.
Är i vecka 19 nu, så nu är det snart halva vägen kvar. Jag tycker inte att det syns så mycket än, men det kanske man ska vara tacksam för. Tids nog önskar man nog att magen var mindre ;)
Nu är det fredag och helgen stundar. Känns fortfarande konstigt att inte jobba på helgen, men man vänjer sig oförskämt fort. Maken och fadern åker till fjällen för att göra klart ombyggnationen av vårt rum där, jag fick inte följa med och spika och måla så jag och mamma ska hitta på nåt här hemma istället.
På tisdag är det sedan dags för uppföljning och ultraljud hos läkaren. Får se vad han säger då, om det är klartecken för att börja jobba igen eller om det blir fortsatt sjukskrivning. Hur som helst ska det bli spännande med ultraljud, och förhoppningsvis få någon bild att visa upp ;)
.
Nu ska jag ta mig nåt gott att äta och få magen att växa lite till!
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0