Man börjar bli gammal...

Idag är det en stor dag!
.
När jag tvättade händerna efter ett av otaliga toalettbesök tittade jag upp i spegeln, skymtade nåt, stelnade till, böjde mig närmare och tittade igen. Jag hittade nämligen mitt allra första grå hårstrå!
.
Nu tänker ni på åldersnojja, botox, färgningar och plastikoperationer :P
Men jag tänker - coolt!! Jag har faktiskt väntat på det här och det känns mest som en kuriosa, en rolig grej! Så länge inte hela håret blir grått så ska jag njuta av det här ålderstecknet ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad är det för fel med att hela håret blir grått? Jag lovar, det blir det nog till sist :-D

2010-01-12 @ 22:06:42
Postat av: Monica

Hehe, jo men kanske inte när man är 28 år :P

Nåt enstaka känns mest som tecken på mognad!

2010-01-12 @ 22:52:49
URL: http://monicalivingedge.blogg.se/
Postat av: Lina

Välkommen i klubben! Jag har också skymtat grå hårstrån, fler än ett. Man får se det som ett tecken på vishet, eller hur? Min faster var helt grå innan hon fyllde 40. Riktigt så hoppas jag inte det blir för oss...=)

2010-01-13 @ 10:23:07
Postat av: Moster Christina

Välkommen in i klubben. Vi gråhåriga har det riktigt nice ska du veta :-) Se det som ett vishetstecken... Ha det bäst och sköt om dig/er Kram

2010-01-13 @ 15:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0