Girls night out (or in)

I helgen är maken och pappa uppe i fjällen för att fixa, så jag och mamma har huset(n) för oss själva.
Dagen tillbringade vi i staden där vi (hmm, jag ) shoppade loss på vinterrean. Det var 50 - 70% på många affärer, vilket passade mig perfekt eftersom jag behövde köpa lite kläder med större magutrymme.
Sedan återhämtade vi oss med lite gott fika, köpte lite godsaker på Coop och åkte hem och fixade go´middag.
Inte helt fel!
.
Så nu sitter vi här i soffan efter oxfilé med bearnaisesås, vitlöksbröd och mineralvatten, med varsin dator i knät såklart ;) Vi ska ta och äta flamberade bananer med vaniljglass, så snart vi orkar, och bara mysa.
Så mycket för en vild Girls night ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt! Man ska passa på :) Och kul att du tagit upp bloggandet igen... Ska hänga här ofta ;) Kramar!!

2010-01-16 @ 19:40:01
Postat av: Maria, Gregers

Ser att du är släkt med din mor på mer än ett sätt; har läst hennes blogg och nu din om samma händelseförlopp och ni uttrycker verkligen otroligt likt, för inte kopierade ni väl varandra?

Kram o må så gott.

Maria, Gregers

2010-01-17 @ 10:43:30
Postat av: Monica

He he, nä, men vi var ju båda med så det är ju inte så konstigt;)

2010-01-17 @ 20:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0