Fotomodell

Inatt var det en orolig natt.
Jag har vridit och vänt mig, druckit vatten och varit på toaletten. Gått upp och gått och lagt mig igen.
.
Idag var det nämligen dags för uppföljning på lasarettet för sjukskrivningen, men även för vårt ultraljud. Jag är inte helt säker på vad det var jag var nervös för, men vi träffade en mycket sympatisk läkare som gjorde en ordentlig undersökning. Han tyckte att allt såg bra ut, kunde se var blödningen inträffat men också att det inte var någon cirkulation i området. Jag blev sjukskriven i två veckor till, med ordinationen att försiktigt aktivera mig med promenader (inga tunga lyft) och liksom "testa om det håller". Kan vara klokt och känns lite som att slippa ut ur en bur, men är samtidigt lite nervöst såklart!
.
Tillbaka till ultraljudet!
Det var fantastiskt roligt att få se den lilla krabaten, se hjärtat pumpa och armar vifta. Det är en livlig en vi har där inne:) Och fotoskygg - dolde hela tiden ansiktet från ultraljudet.
Även där verkade allt se bra ut, allt på plats och såg ut som det skulle. Skönt!
.
Avslutar med en bild på skönheten :P
(huvudet högst upp, gömmer sig bakom armen. "Snabeln" är navelsträngen :P)

Kommentarer
Postat av: Bobban

"krabaten"... låter som en pojke då? :)

2010-01-20 @ 01:29:58
Postat av: Emma

Åååh vad underbart! Och så skönt att allt ser bra ut, väntar med spänning på att se bilden...och till sommaren då jag får se lilla underverket "live" :)

2010-01-20 @ 08:28:06
Postat av: Moster Christina

Skönt att höra! Ser fram mot en bild här snart... Kram

2010-01-20 @ 09:35:36
Postat av: mormor

Helt otroligt att man kan se det lilla livet så bra.

2010-01-20 @ 09:49:16
Postat av: Birgitta

Otroligt att "babyn" redan är så välutvecklad.

Sköt om dig

2010-01-20 @ 10:13:53
Postat av: Monica

Tackar tackar, det var en otrolig upplevelse!



Bobban; krabaten kändes väl rätt neutralt? "Typen" lät så.... nonchalant :P

2010-01-20 @ 10:19:47
Postat av: Lina

Wow vilken bild! Känns som att tekniken har utvecklats en del sen den bild jag såg senast. Och vilket liv! Häftigt!

2010-01-20 @ 16:34:41
Postat av: Helena

Vad härligt!! Jag förstår att det var en stor stund att få se er baby! Och jag ser att tekniken har utvecklats till 3D! Vilket lyx! :)

2010-01-22 @ 17:37:03
URL: http://www.borgenback.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0