Ny dag

Jag är på mycket bättre humör idag. Trots att maken åkt på team-building med jobbet.
Solen sken in och väckte mig i morse och efter en slö frukoststund gick jag en långpromenad med hunden. Fantastiskt väder, solen sken och det var rent av varmt och skönt. Orkade mycket bättre än vad jag kunde tänka mig, bara lite ryggont i slutet av promenaden.
Såg reprisen på OS-invigninen och den lill* i magen sparkade glatt.
.
Nu ska jag ta och pröva lite kläder. Igår fick jag nämligen en hel kartong från svägerskan i USA med fina mammakläder. Som en oväntad julafton!! Och precis i rätt tid, jag börjar ha svårt att ha mina vanliga kläder nu. Så tusen tack för det!! :)
.
Sen är det dags att ladda för kvällens jobb. Ska ta sats och klara mig genom den här kvällen sen är det min "helg" och så en lugn vecka till veckan!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tja! Ja visst är det härliga dagar nu! Så du känner av ryggen? inte skoj. Ååh! en hel kartong med mammakläder, inte illa! Hoppas nu att din vecka blir så lugn den kan bli. Vi hörs! Kram Lina.

2010-02-15 @ 09:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0