Livstecken

.
Ska bara skriva några rader och meddela att vi överlevde helgen, trots kyla och snö. Martin har målat och tapetserat det sista i rummet i stugan, så nu är allt klart för vårens besök (jag smet smidigt undan med ett påpekande om att lackfärg inte är bra för gravida och agerade smakråd istället).
.
I övrigt knallar det på här. Stora städdagarna idag och i morgon då vi har styrelsemöte här på onsdag och jag inte vill skrämma de som kommer förbi för första gången. Solen lyser ju in nu och avslöjar alla ostädade ytor som inte sett så farliga ut innan..
Trots snålblåst och kalla dagar ger solen ändå hopp om liv (förutom städil) och idag fick jag eminent hjälp på min fråga hur man återuppväcker en övervintrad (bortglömd) pelargon. Våren är ändå på väg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0