Jobb

Hmm, har gått lite för länge sen jag skrev nåt sist ser jag..
.
I helgen har jag jobbat för första gången på länge. Det var väldigt roligt att träffa kollegor och gäster igen. Få träffa folk och använda sina kunskaper.
Men det var betydligt jobbigare än jag trodde det skulle vara. Delvis säkert på grund av min långa vila, men även på grund av att kroppen ändå har förändrats en del den här tiden. Det ÄR tyngre nu att gå snabbt, att böja sig och bära, och jag blir mycket fortare trött. Bara att acceptera. Men jag hoppas att det blir åtminstonde LITE lättare när jag kommer in i det igen ;)
.
Det har hänt mycket annat också sen sist, så nu kommer det nog några snabba inlägg på kort tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0