Ny start

Nu sitter jag här, dan före dan före dopparedan år 2009, nästan ett och ett halvt år efter min lilla paus.
Ute är det snöstorm och inne lyser adventsstjärnor och julfriden sprider sig.
Mycket har hänt sedan sist, det största är att i min mage spirar ett nytt litet liv.
Det är det som inspirerat mig att ta upp det här med bloggandet igen (och makens enträgna antydningar). Som en liten dagbok, något att se tillbaka på sen, både för mig och barn. Och det är det det framför allt ska få vara, för min egen skull, även om den får vara öppen för de av er som hittar in här.

Kommentarer
Postat av: Henny

Kul att du tar upp bloggen igen - och vilken vacker bakgrund du har hittat.

2009-12-22 @ 18:26:23
URL: http://osorterat.blogg.se/
Postat av: Moster Christina

Så roligt att vi får följa er på den här spännande resan... Kram till er båda...

2009-12-22 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0