Vårkänslor

Just idag fick jag vårkänslor! Efter en rätt tuff natt, svårt att sova och Martin som väckte mig (han påstod att jag snarkade - hallå!!?) och en extremt jobbig bilfärd till och från stan (vi snackar 2-3 dm slask, höll på att köra fast flera gånger) så känns det ändå ganska bra! Solen skiner ute, det är varmt (förklarar det där slasket) och fåglarna kvittrar som galna. 
Dessutom är det en del förändringar på gång i livet, som gör att man blir extra glad. Nu vill jag bara göra ett ryck så jag blir klar med skolan. Det vore en stooor sten som skulle falla från mina skuldror... Men först, en god latte och sen en promenad för att lyssna på fåglarna. Sen ger jag järnet....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0