Träningskväll

Idag var det en bra träningsdag. 

Styrketräning hemma, med mig själv som motstånd, har lite svårt för vikter och sånt. 
Sen skidor med Martin och Kaiser direkt efter hans jobb. Först två varv (2,3 km spåret) själv, sedan åkte Martin på ett tredje varv och jag selade på vovven och kom efter. Och Kaiser drog faktiskt på riktigt bra! Det kanske är knepet att åka nåt varv innan så han känner vår lukt. Så efter ett riktigt bra varv kopplade vi loss honom och så busade han och husse i snön medans jag åkte ett fjärde varv. Sen var vi alla ganska slut. Jag är stolt över oss alla tre! Martin som på sin andra skidtur åkte 6,9 km, Kaiser som drog riktigt riktigt bra och jag själv som åkte 9,2 km. Det trodde jag inte om oss :) 
Hem och fixa pannkaka och äta framför tvn. Nu sitter jag med en sån där skönt trött känsla i kroppen. Det kanske fixar sig det här trots allt....



Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Det var verkligen imponerande. Tummen upp!

2008-03-03 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0