Modifierade mål

"Life is motion and climbing gives us a direct taste of the potential for the freedom and grace that lies locked inside us; a deep connection which binds us back to the basics, to our vital life force."
- prAna

Känner att det är dags att uppdatera mina mål. Framförallt med träningen. Visst vill jag fortfarande gå ner i vikt och känna mig starkare, men det är dags för nåt mer konkret. Mitt absolut största mål är att kunna klättra i vår/sommar. Det är nog det som är min största passion och jag vill kunna göra det mer, utan att släpa på överflödig vikt. Sen vill jag springa tjejmilen i augusti och siktar på en tid under 40 min. Det innebär att jag får ligga i och löpträna en del i sommar. 
.... hmm, det kanske räcker som mål. Sen får jag använda annan träning, skidor och styrketräning och sånt, som medel för att nå dessa målen. Och se till att ha kul och må bra!

Så säger vi!!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

m behöver ej gå ner i vikt baraman mår bra :=)

2008-03-03 @ 15:39:06
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Evelina

Kika gärna in på min blogg!
Ha en bra dag!

2008-03-03 @ 15:43:01
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: svärmor

Jag bokar genast in oss på Hotel Hasseludden

2008-03-03 @ 17:09:16
Postat av: Moster Christina

Jag skulle just till att föreslå att vi kunde träffas och springa på Grisberget när stigarna tinat fram, men då såg jag tiden du strävar efter, 40 minuter på en mil! Där är jag inte än :-)Jag springer ungefär hälften så fort när jag tränar på löpbandet har jag räknat ut. Jag kanske kan vara hare åt dig någon kilometer på sin höjd :-) Ha det bra och kämpa på....

2008-03-04 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0