Kusinen i Svenska Dagbladet

Nu är min duktiga kusin Sandra i Svenska Dagbladet. Det var först nyligen jag fick veta om hennes stora inredningsintresse, men hon har riktigt bra smak måste jag säga... och det tycker tydligen fler, för hon har en artikel med inredningstips i Svenskan, kolla in.... ;)

Det är som roligt att hålla koll på släkten via bloggar. Vi är ju några stycken, och rätt så spridda över Sverige vid det här laget, så det är kul att få ta del av lite vardagsliv. Tycker mycket om släkten, även om vi inte ses så mycket numera...

PS. Nån som har tips på fler ur släkten som har bloggar, säg till. Jag är nyfiken ;)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad gullig du är! Blir ju alldeles rörd :) Självklart så är det okej att du länkar. Kul att jag hittade till din blogg. Kram på dig

2008-03-03 @ 17:04:04
URL: http://tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0