Glad Påsk

Nu är det onsdagkväll och en febril verksamhet pågår här... Det packas till höger och vänster, städas och donas. I morgon bitti åker vi upp till stugan för påskvistelse - tillsammans med Niklas och Pillan. Det ska bli så kul att få Göteborgsfrämmande!! 

Sedan packar jag en väska till. För på lördag kväll åker jag ner från stugan, sover några timmar i öjebyn och åker sedan till Frankrike med jobbet. Vi ska på kombinerad födelsedagsresa/utbildningsresa - och det ska bli otroligt trevligt! 

Men därför kommer bloggen att bli försummad ett tag. Förhoppningsvis har jag mycket intressant att berätta när jag kommer tillbaka! Tills dess - GLAD PÅSK!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Glad påsk!

2008-03-19 @ 21:05:37
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Anonym

Glad påsk! Hoppas ni får en lugn påsk i stugan och att du får det härligt i Frankrike :)

2008-03-20 @ 08:12:18
Postat av: Sophia

Måste bara säga Grattis till allt som har hänt på sistone! Till flytt och till bolaget! GRATTIS!!!

2008-03-21 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0