Fredag helt plötsligt...

Snabba svängar här! I förrgår kallt men vackert med strålande sol, i går snöstorm med snöblandat regn och idag -2° och växlande molnighet. Gäller att hänga med i svängarna. Samma sak kan väl sägas om mitt liv i övrigt, det är mycket som händer och det gäller att hänga med. Men det är mestadels positiva saker, så jag hakar gärna på!  Efter ett år i vad som närmast kan liknas vid stiltje så är jag glad för lite förändringar..

Idag sitter jag och pluggar. Jobbade lunch både onsdag och torsdag och i ärlighetens namn blev det inte så mycket pluggat på kvällarna. Blev inte så mycket gjort över huvud taget, tog vilodag från träningen med - efter nästan 1 mil på längds i fredags och 3 timmar telisar på Valls i tisdags.  Så idag är det nya tag. Läser kompendium om interpretation med en jumbolatte brevid mig och snart ska jag ta vovven på en långpromenad (hade tänkt att de skulle hinna ploga gångvägen först) och sen blir det styrketräning innan jobbet!

Åh, sen vill jag bara säga stort GRATTIS till Maria, som fyller år idag! Vi ses imorron ;)


EDIT: Det var så skönt ute så efter promenaden tog jag och hämtade skidorna och åkte till Grisberget. Det blev 6,9 km i lugnt tempo, eftersom jag kände mig lite seg i kroppen och inte vill bli sjuk. Sista 2,3 km hängde hunden på, men han skuttade glatt framför mig - tror att vi måste ha husse som hare för att han ska vilja dra..
Nu har jag i alla fall fått i mig lite mat och ska göra mig klar för jobbet....

Kommentarer
Postat av: svärmor

Vad ni har det bra med snö och kyla.Här har vi +8 och pingstliljorna blommar i regnet.

2008-03-07 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0