Vårdcentralen ringer tillbaka...

..." du kan ju pröva byta nässpray, det kan ju hjälpa". Sa den snälla sköterskan från vårdcentralen i luren när jag hade beklagat mig och förklarat att jag ville ha en tid för undersökning och helst medicin (syftade då på antibiotika). För en gångs skull stod jag på mig och sa att jag har haft det så här i princip sen i maj förra året och ville träffa en läkare. Då menade hon på att jag fick ringa tillbaka i morgon bitti för de hade inga tider (kan jag ju förstå iofs.) och att det var först till kvarn som gällde. Jaha. 

I morgon ringer jag läkarhuset Björnen. Där kanske man blir tagen på allvar och inte idiotförklarad när man ringer.



Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Ge dig inte förrän du får hjälp. Även om det grasserar flunsa i bygden, måste läkarna hjälpa den som är i behov av det. Om inte din egen läkarstation kan ta hand om dig kan du väl vända dig till nån annan. (tycker vi)

2008-01-09 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0