Vaknar till snöstorm

Uppfattar lite yrvaket av att Martin säger att det snöar ute... mycket! Vad han då menar är att det är snöstorm. Verkligen snöstorm! Var så länge sen det var sist så man har nästan glömt bort hur det var, men ymnigt snöfall + hård blåst = snöstorm. 

Nu är jag en sån där konstig människa som tycker om de flesta sorters stormar, även snöstormar. Bara jag slipper vara ute och köra bil i dem. Så jag och Kaiser gick en runda, nästan dubbelvikta (nåja) och njöt av vädret. Sen gick vi in och njöt av frukost och varmt te. Nu börjar en intensiv studiedag!

P.S. Jag hade tänkt ta kort av snöstormen och lägga in så ni fick se, men konstaterade att det är väldigt svårt att ta kort på det. Särskilt med en kompaktkamera...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0