Tappat rösten...

Jaha, så har jag redan fuskat med nyårslöftet. Men inte så mycket, och inte med godis! 
Igår jobbade jag igen, det var roligt och gick bra, men jag märkte hur rösten försvann mer och mer under kvällen. När vi slutade kunde jag med möda kraxa fram att jag var på väg hem till Martin i telefonen. Sen blev det en jobbig natt. Ingen röst, hosta och helt tät i näsan - och så upp och tvätta kl. 07.00!

Kom rätt snart fram till att jag inte kunde jobba idag. Tyvärr fick jag lämna återbud. Istället blev det en mycket lugn dag då min snälla make passade upp på mig... Grymt frustrerande att vara utan röst. Inte bara lite hes utan helt utan röst. Man vill aldrig säga så mycket som när man inte kan!

Hoppas det är bättre imorron, annars får jag fortsätta kommunicera med omvärlden så här, via datorn. Även med Martin ;) Var sin dator, sitter och chattar i samma rum ;)

Just det ja, fusket bestod i att jag har gjort mig en äggtoddy, för vitaminernas skull :)

image78

Kommentarer
Postat av: mamma

det kallas inte fusk utan medicin

2008-01-07 @ 00:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0