klagomuren

Nu är det dags att klaga lite känner jag. Inte så kul för er att läsa kanske, men då är det bara att hoppa över..

Vaknade idag och mådde skit. Tänkte att den här förkylningen måste börja ge sig snart, men nejdå, idag har jag ögoninflammation på ena ögat och otroligt ont i bihålorna. Lägg det ovanpå halsont, snuva och hosta så har du mitt nuvarande tillstånd.  Och jag måste vara i jobbskick på fredag! Känns avlägset just nu måste jag ju erkänna..
Jag har i alla fall kapitulerat och ringt vårdcentralen. Förhoppningsvis får jag komma dit och kolla upp det här i morgon, men mina senaste erfarenheter säger att de kan lika gärna, via telefon, råda mig att vänta ut det, dricka varmt och sova... Vi får väl se...

jaja, jag hoppas ni får en bra dag. Jag ska sitta i soffan under en filt och ignorera det stökiga hemmet - åtminstonde till i eftermiddag nån gång...



Kommentarer
Postat av: Mostra

Nä men inte IGEN! Vilken förkylning i ordningen är det nu? - Jag lider med dig.... Får jag ge ett gott råd, ta dig tid och råd och prioritera yogalektioner! Alla upp och nedvända ställningar (alla övningar där höfterna är högre än överkroppen) stärker bland annat immunförsvaret. Har du i bihålorna måste du vänta, men kör med det sen i förebyggande syfte... Hoppas du kryar på dig snabbt... Ha det bäst/kram från mig

2008-01-09 @ 14:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0