Valentines

Så var det Alla hjärtans dag då. Inte en dag som vi tänkte göra så mycket väsen av, vi är alldeles för trötta. Både jag och Martin har jobbat hela dagen och vi har en uppspelt hund som har varit ensam hemma. Men lite extra mys har vi slagit till med. Pizza från Äljest - Piteås godaste pizza! - och en fin bakelse efteråt som Martin överraskade med. Sen ett glas mousserande och en liten chokladbit! 
Har kommit på att allt sånt här blir mycket godare om man bara unnar sig ibland - så här gott har det inte smakat på väldigt länge!

image90
Den fina bakelsen/prinsesstårtan. Lagom för två. (ursäkta bildkvaliteten - mobilkamera)

image91
Mitt bubbel! I bakgrunden syns chokladen - och så ser man ju en bit av vårt nya vardagsrumsbord!

Till alla mina nära och kära vill jag bara skänka en extra tanke och en stor KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0