Träning

Ikväll var då första ordentliga träningspasset på länge avklarat :) Det blev längdskidor - med hund - 7,5 km!! Martin följde också med och gjorde debut på längdskidor. Han åkte 5 km!! Jag är imponerad och stolt... och det blev bara nån liiiiten vurpa, annars var det skate hela vägen! Duktigt älskling :)
Är stolt över mig själv med, 7,5 km... nu är milen inom räckhåll. Med tanke på hur mycket (??) skidor jag har åkt i vinter är det inte illa. Är inte lika stolt över hunden. Han har fortfarande inte fattat att han ska dra. Enda gången det blev fart på honom var när vi skulle köra om husse, annars var det att lunka vid sidan av och titta på vad matte gjorde. Lite frustrerande. Jaja, han fick ju motion i alla fall...
Nu är vi trötta och nöjda här. Blir en dusch och sen krypa i säng med nån bra läsning.... 

Sammanfattning: en bra dag. Pluggat och känner att jag äntligen kommer framåt med mitt arbete. Tränat och motionerat hunden samtidigt, och ett par långpromenader. Lite minus att det blev hamburgare till middag och att jag ätit godis till mellanmål, men på det stora hela en bra dag. 

Kommentarer
Postat av: svärmor

Bra kämpat kickan!!

2008-02-27 @ 17:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0