Telisar

Ny premiär idag. För telemark. Det var säkert två år sedan sist och jag var i ärlighetens namn lite nervös för hur det skulle gå. Måste säga att det gick över förväntan. När jag väl hade justerat pjäxorna så att jag inte fick kramp i fötterna så var det otroligt härligt! Vädret var väl inte det bästa men vad gör väl det?! Kroppen kom ihåg hur man gjorde. Jag hade glömt bort hur skönt det är att åka, hur det känns när man får till svängarna och frihetskänslan. Vi åkte i ett par timmar, sen väntade jag vid värmestugan och såg på när Martin åkte några extra åk. Han ser så lycklig ut när han åker - och han är så otroligt duktig!! En fröjd bara att titta på ;)

Nu är vi hemkomna, stretchade och ska äta hamburgare. Tyckte att det var passande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0