Sunday Times

Vissa dagar ska man inte blogga. Igår var en sådan dag, så jag lät bli! Det var en dag som verkligen utmanade min nyvunna positiva sida. Stressigt och jobbigt på dagen, ont i huvud och axlar, en riktigt dålig dag på jobbet osv. Kände mig off och bakis - trots att jag inte hade haft nöjet att dricka något!  Men ska man försöka se några ljusglimtar var det väl att vi köpte nytt vardagsrumsbord och klockradio på ÖB, att det var skönt väder och vi hann gå en promenad med vovven och att jobbkvällen i alla fall avslutades på trevligt sätt! Och att jag fick krypa ner brevid Martin och gosa när jag kom hem vid 01-snåret...

Idag har det varit en mycket bättre dag. Tom. storstädningen kändes bra, och besök på Claes Olsson (nåja, jag smet iväg efter ett tag). Söndagar är som vår enda dag att rå om varandra helt, så Martin och jag ska baka egen pizza och se en rysare ("Från andra sidan") vid vårt nya soffbord. Vi har varit ut en sväng och tränat hunden med pulka så man är behagligt trött i kroppen. Dags att ladda inför nya veckan, då jag bland annat har handledning (!!)

Ha en skön söndagkväll!!

Kommentarer
Postat av: Bobban

Det heter Clas Ohlson.

2008-02-03 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0