Sommar.....

Är så vansinnigt sugen på att börja klättra. Längtar efter en liten livsstilsförändring, eller, har ju redan påbörjat förändringen, men ibland tar det längre tid att förändra omständigheterna än man skulle önska! I alla fall, sitter inne framför tvn (livsstilsförändring, visst!) och återhämtar mig efter Kåbdalisresan. Det var väldigt kul, rapport kommer senare! Och här sitter jag och längtar efter sommaren! Längtar efter värme och klättra på solvarma klippor (vi tänker bort mygg och getingar nu, ok? ), kunna springa ute i naturen och sola och bada.. Älskar vårvintern och skidåkning och skoter och ligga i en snögrotta och mysa....men... just nu längtar jag till sommaren. 

Lite kan det ju bero på vad jag hoppas ha åstadkommit till sommaren. Jag hoppas vara klar med skolan, vara färdigutbildad, ha min magisterexamen! Jag hoppas kunna koncentera mig på jobb och kanske rentav lite socialt liv, träna, umgås, gå på stan, utan dåligt samvete :)
Jag längtar till sommaren!!

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0