Slappa dagar

I söndags var det en riktigt slapp dag. Det tycker jag inte riktigt om. Det var skönt, visst. Men jag har en förmåga att deka ner mig fullständigt när jag ska slappa. Äter onyttigt, i stora mängder, orkar inte göra någonting vettigt alls, inte ens gå ut i solen. Ligger bara på soffan och slappar och vill sova...
Nej, då är det bättre att ta sig ut och promenera, fixa grejjer och sen slappna av och känna att man förtjänar det!
Nu blev det fixat i alla fall i söndags. Vid 15-tiden tog jag mig äntligen ur soffan och då blev det storstädning, diskning och matlagning. Inte så dumt till slut i alla fall... men, nästa slappardag gör jag det gärna annorlunda!

image92
Längst med vår morgonrunda. Bilden tagen förra veckan efter snöfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0