Sköna Söndag

Tror det fanns ett tv-program som hette så när jag var liten, har nåt vagt minne av det... 
I alla fall, i dag har det varit en sån skön söndag. Långfrukost, lite mys och så promenad med en av Martins kollegor som gärna vill låna hunden och gå med ibland. Det gick jättebra, så det får hon gärna göra. Då kan jag och Martin passa på att göra annat, tex. åka skidor eller klättra. :)

Sen fick jag massage av duktiga Malin. Underbart - och välbehövligt! Har haft väldigt ont i ryggen ett tag och det var skönt att trycka ut lite knutor och så... Lyx!! Är det nåt jag önskar att jag kunde göra oftare så är det det!
image89

Nu sitter vi och tittar på "Black Snake Moan".  Belöning efter monsterdisken från helgen som nu är fixad!

Kommentarer
Postat av: Extrafolket

Det är säkert bra att ha en "extramatte" ibland, gärna flera om det skulle krisa. Ett par extraägare finns ju redan i Jävre, men de är ju bortresta då och då.

2008-02-10 @ 23:00:26
Postat av: Mostra

Det var inte Fräcka Fredag du menar ;-)
Sköna Söndag låter så snällt och präktigt...Kom igen med en rapport från en Fräck Fredag :-)
Geudmostra
frå Pijt :-)

2008-02-11 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0