Jag har fuskat!

Har varit ett par hektiska plugg-dagar nu faktiskt. En förvånansvärt effektiv studieträff igår och handledning och studieträff idag. Har faktiskt fått mer gjort på de här dagarna än på ett par veckor innan! 
Handledningen idag var jättebra - bara att veta hur jag ska lägga upp studierna framöver, och vad mitt mål och syfte skall vara är så skönt. Nu vill det bara till att uppfylla det också ;)

Igår var jag i Jävre på möte. Det är skönt att komma ner dit. Träffa härliga människor, prata lite och förhoppningsvis göra nåt bra. Känns som om det kan finnas en del på gång där framöver med....

Från det ena till det andra. Jag har en bra och en dålig nyhet. Den bra nyheten är att jag har gått ner 1 kg. Är nu på 74,2 kg. Den dåliga nyheten är att jag har fuskat idag. Jag har ätit en semla, eller, en och en halv till och med. Känns dock inte så farligt. Vissa saker är nyttiga för själen! Men nu blir det nya tag... eller hur svärmor?!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tummen upp från Ladera

2008-02-05 @ 22:32:55
Postat av: svärmor

Kan trösta dej med att jag har oxå ätit en semla + att jag var på Tasty på väla och klämde en av deras alla goda kakor.

2008-02-06 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0