Fusk igen!

Nu har jag åkt dit igen! Två gånger idag har jag blivit bjuden på gofika, och jag kan inte tacka nej, inte än. Man vill ju inte verka oartig. Fast egentligen är det ju inte så svårt. "Nej tack. Det är bra för mig". Måste öva på det där...

I och för sig hade jag gått ner igen när jag vägde mig, 73, 5, nästan -2 kg. Men det lär ju inte hålla i sig om jag fikar på så här. En gång är ingen fara, det kan man ju unna sig ibland, men två gånger på några dagar, det börjar bli en vana. Och jag mådde rent dåligt efteråt. Inte psykiskt, men fysiskt. Sockeröverdos - trodde väl aldrig att jag kunde få nåt sånt!

Nej, nya friska tag i morgon. Och så är det ingen som bjuder mig på fika, hör ni det! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0