France

Nu är biljetterna bokade, så nu kan jag berätta om resan som är på g... Det blir Frankrike 23-27 mars!

Vi ska åka ner för att fira chefens födelsedag på en vinkällare hos en av våra leverantörer, och passa på med lite vinprovning och sånt längst vägen! Känns hur kul som helst, en chans man kanske inte får så ofta.
Lite tråkigt är det att jag missar sista dagen av svågern och medföljandes besök, men det får jag lov att ta. Detta är som sagt inte ett erbjudande man får så många gånger. Får kompensera dem på nåt sätt en annan gång. En lyxmiddag kanske?! ;)

Lovar att rapportera senare! :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad härligt det låter! Du behöver inte ett extra handbagage?
:) Jag kan ställa upp frivilligt i så fall!

2008-02-06 @ 17:54:01
URL: http://www.emmanystrom.blogspot.se
Postat av: Monica

Hehe, jag ska ha det i åtanke ;) Hade vart roligt! Kanske dags att dra ihop "gamla gänget" och dra på en semester snart?

2008-02-06 @ 21:23:33
URL: http://monicalivingedge.blogg.se
Postat av: Maria

Jag är med!! Men vi kanske skulle sikta på nått annat än Agistri den här gången =)

2008-02-07 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0