Förslag

Jag tänkte be er om hjälp. Efter ett par misslyckade duster med Bolagsverket så önskar jag hjälp med att komma på ett företagsnamn till min nystartade firma. De är rätt kinkiga, Bolagsverket, de jämför varumärken över hela Europa. Förslag jag redan prövat är "The Storyteller" och " Living Edge" . Så, kör gärna på..... ;)


EDIT: Kanske ska berätta vad min firma ska syssla med. Upplevelseproduktion - naturligtvis - konceptutveckling, marknadsföring, storytelling... along those lines... :)

Kommentarer
Postat av: Jävrebo

Finns det inte någon klätterterm som kan vara lämplig att använda, eller nåt med friåkning...

2008-02-22 @ 15:43:54
Postat av: Emma

Vad roligt att du startat eget! Tyvärr är jag inte så fantasifull att jag kommer på något bra namn.

Ha en trevlig helg!
Kram Emma

2008-02-22 @ 17:17:14
URL: http://www.emmanystrom.blogspot.se
Postat av: Niklas

Då jag antar att det är andras saker du ska marknadsföra eller andras historier du ska utveckla kan ju ett namn vara Your Stories. Fokus ligger trots allt på kunden.

/Niklas

2008-02-25 @ 18:38:40
URL: http://www.nickebus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0