Första passet avklarat

Vilken härlig dag det var idag! 
Solen sken, varm och skönt (vi utesluter slasket och leran som blev), en lång morgonpromenad och sen någorlunda effektiv pluggardag!  
Framåt eftermiddagen gav jag mig ut på första passet enligt mitt nya upplägg. Var lite nervös innan faktiskt. Vet inte riktigt varför, kanske för att det innehöll löpning och inte bara jogg. Hur som helst, det gick bra... hade kanske lite sämre kondis än jag trodde, men det är ju för att fixa det som jag tränar.. Vi blev hemskt leriga, både jag och hunden - så när vi hämtat Martin efter jobbet blev det dammsugning  - igen! Den här tiden på året är ingen höjdare för hundägare, inte vad gäller städning i alla fall..

Nu, duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0