Måndag

Den här dagen började riktigt bra! Jag steg upp halv sju, gick ut och gick 45 min, sen åt jag en havregrynsgröt och satte mig att plugga. Men där någonstans gick det snett. Vid 10 var jag så enormt sugen, gick ut i köket och hittade en påse med bullar i frysen. Så jag åt upp den - hela påsen! Sen gick det av nån anledning sämre att plugga. Tänkte fara ut och springa på eftermiddagen, men jag har sådana problem med ischias nu, så det skippade jag. Ska försöka strecha musklerna med ett rejält yogapass istället. Om det blir av. Måste verkligen försöka peppa mig själv så det blir av. 
Och tråkigt är det att sitta ensam och plugga hela dagarna också. Tur att Karin kom förbi och drack kaffe. Kommer på mig själv med att bara sitta och önska att dagarna ska gå, tills det blir onsdag då jag har BodyJam, och torsdagar då jag har studiträff. Det är inget sätt att leva sitt liv. Måste försöka komma på en lösning...

Kram

Kommentarer
Postat av: Andreas

Bullar... been there, done that :) Sjunker blodsockernivån för mycket, då är det kört. Det brukar det iaf vara för mig. Jag har dock utvecklat en metod för att undvika alltför snabba kolhydrater i dylika situationer: Se till att ha saker hemma som smakar sött men inte innehåller våldssnabba kolhydrater. Typ yoghurt, nougat, snickers osv. Det funkar iaf för mig :)

2007-09-10 @ 22:32:08
URL: http://myenemy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0