Intensiv dag (utan att få nåt gjort)

Idag har jag inte hunnit vad jag hade tänkt mig alls, men ändå har jag hunnit mer än jag trodde. Bara inte samma saker. Har tvättat vårt berg av kläder (som jag sedan höll på att glömma i tvättstugan), sen fick jag främmand av Lina, och vi hade en väldigt trevlig lunch tillsammans. Åkte och storhandlade, fast först var jag förbi skolan där jag hann träffa lite trevligt folk. Hem, slänga i mig lite gröt och byta om, så in till stan för att lämna bilen till Martin och fara på träning på Korpen. Hann med både lite styrketräning och BodyJam. Gick otroligt mycket bättre idag än förra gången, nu tror jag till och med att jag hann med de flesta stegen;) Däremot är ju de här helkroppsspeglarna en klar motivation till viktnedgång! Hem, duscha och sen te med mackor framför Hereos - kan det bli bättre!!
Jo, jag blev kallad till intervju för ett extrajobb med - på fredag.... ska bli spännande!



Kommentarer
Postat av: Eylin

Oj du har hunnit med mycket. :) inte dåligt! Spännande med jobbintervju - lycka till!

2007-09-13 @ 10:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0