Hemma igen..

...efter en helg i Lycksele hos Jocke! Det var en härlig helg, trevliga vänner, god mat, bra filmer i filmsalen... Tyvärr så ställde min allergi till det en hel del. Jag visste inte att jag var så allergisk mot katter! Så efter två dygn med konstanta andningssvårigheter (trots Bricanyl) så måste jag nog tyvärr konstatera att jag får avgränsa mina besök i Jockes underbara hus till sommaren. 
Har inte mått så dåligt på evigheter! Kroppen är helt slut idag, sitter i soffan och kurerar mig.. ser på en mängd suspekta tv-serier.  Fast sämre kan man helt klart ha det...

Var ju på BodyCombat i torsdags. Det var väldigt kul. Kände mig oerhört fånig ibland, det är ju inte ens normala rörelsemönster att stå och slå och sparka i luften. Men det kändes bra! Man får ha lite självdistans, och så är det kul att utmana sig själv att lära sig nya, okända saker. Däremot är jag glad att man inte slår på varann, för det skulle inte alls kännas bra. 
Vi får se hur jag mår imorrn, om jag kan åka och träna. För nu vill jag verkligen fortsätta, det är så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0