Back To School

...nu har jag haft skolstart. Visserligen bara jag där, men ändå!  Har röjt upp på kontoret, sorterat papper och uppdaterat mig med sånt jag gjort i sommar och så. Sen var det lite förvirrande var jag skulle börja, men nu har jag i alla fall tagit tag i ett litet hörn och börjat nysta, läsa böcker och skriva. Så det löser sig nog framöver...hoppas jag!
 Ska försöka få en handledningstid till veckan med, visa upp vad jag har och hoppas på vägledning i labyrinten som är framför mig. Känns bra att ha tagit tag i det på allvar nu!
 Har till och med gjort upp ett dagschema för mig själv, för att försöka få lite disciplin när man som jag sitter hemma och skriver. 

Höst är verkligen min favoritårstid. Det är så friskt och skönt i luften, och en härlig känsla av att nåt är på gång, att det kommer att hända saker. Och det gör det....

Kommentarer
Postat av: Eylin

låter ju som en riktigt bra start, vad duktig du är! Och så slänger vi in lite regelbundna studieträffar i den mixen så kommer det ju bli strålande :D

2007-09-03 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0