Söndag eftermiddag

Har avnjutit sista delen i Sagan om Ringen - Sagan om Konungens återkomst. Det är ju bara en helt underbar filmserie! Tyvärr så förstördes första delen av filmen av grannen ovanpå, som envisades med att spela dunka-dunka (E-type och liknande) på alldeles för hög volym.  Det går inte särskilt bra ihop med fantasy!  Var ett tag sugen på att knacka på och lära honom respekt för sina grannar. Är dock rädd att jag kanske gjorde nåt sånt mentalt, för musiken tystnade. Skönt, tyckte jag. Tills ambulansen kommer och stannar utanför vår port och personalen går in i nån av lägenheterna utanför. Såg inte om de åkte iväg med någon, eller om det var den lägenheten de var in i...  Men ändå, man kanske ska ta det lugnt med att önska andra obehag ;) Hoppas det gick bra för den det nu gällde!

Nu ska jag och Martin (som för övrigt smet iväg under min filtittning - han tycker inte om fantasy, konstig typ) ut och gå med vovven i hällregnet. Sen blir det väl att försöka hitta på nåt att äta...

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0