Sjukstuga

Idag har jag sjukstuga här hemma.. har äntligen insett att för att bli frisk kanske jag måste låta mig själv vara sjuk. Så jag har Sagan om Ringen på tvn, en stor latte och min dator. Då är det inte så illa ändå... även om huvvet inte är med på noterna. Så försök inte föra ett intelligent samtal med mig just nu!

 
Så här ser det ut för mig just nu...

Har hittat ett substitut för mina Starbuckskaffebönor, som olyckligtvis har tagit slut. Det är Zoegas Forza hela bönor, inte riktigt lika mörkrostade men fullt drickbara (efter tillredning alltså).  Så nu ska jag ägna mig åt att vara sjuk och dricka kaffe och te!


 


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack snälla, kul att du gillar min blogg det gör mig glad.Trist att vara sjuk, men det är ju tur att det finns kaffe och te, hihi! Krya på dig och jag hoppas att du får en mysig kväll i alla fall!

2007-10-22 @ 17:39:13
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0