Rapport från helgen..

Nu ska jag ta mig tid att skriva ett litet inlägg igen. Det har varit en busy helg! Tandläkare, fika på stan och jobb fredag kväll. Sen på fest med arbetskamraterna. Supertrevligt, om än något oförberett. Men det kändes bra, lära känna dem utanför arbetet.. Hur som helst, blev ju inte så jättetidigt, i och med att vi stängde restauranden vid 23.30..

Lördag fick jag mig en skön sovmorgon, sen blev det Äventyrsbadet med ett gäng goa vänner. Fast jag måste erkänna att jag spenderade all min tid i bubbelpoolen och bastun ;) Väldigt bra uppladdning inför kvällens jobb. Full rulle, fullsatt i restaurangen och mycket beställningar i baren. Alltid kul då man får lära sig nya drinkar! 
Men sent blev det, vi var inte klara förrän vid 00.30 - då höll kockarna på att frosta av frysen!! Tycker synd om dem, de måste ha varit där halva natten!! Då var det tur att vi ställde tillbaka klockorna inatt (tur att Martin upplyste mig om det, det hade jag helt missat), så man fick en extra timmes sömn. 

Idag har jag tillbringat förmiddagen med att komma ikapp hemma, diska, städa, sortera tvätt, sånna roliga saker. Nu äntligen har jag tid att sätta mig vid datorn och kolla läget..  Snart ska vi en sväng på stan och sen ner till Jävre och mina föräldrar och hämta hunden. Han har fått tjänstgöra som vakthund där i helgen;)

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0