Ny dag

Sitter här och skriver framför TVn.  Idag har jag varit mycket trött och slö. Åkte ner till Jävre för att hälsa på mina föräldrar, där blev jag sedan hela dagen. De skämde bort mig, bjöd på lunch och fika och att bara vara. Tack!!

Åh, jag pratade med en jättetrevlig skönterska på telefon idag - hon sa att mina förkylningar förmodligen berodde på att mitt immunsystem är nere för räkning. Kan bero på att jag sprang Göteborgsvarvet med bihåleinflammation. I alla fall har jag dragit på mig varenda förkylning som har passerat förbi, och ordinationen är vila, ingen träning (förutom promenader och sånt), dricka mycket och äta mycket frukt och grönt. Och vänta. Det ska ge med sig så småningom. 

I morgon är det min 26 födelsedag. Känns kul, om än något oförberett. Jag jobbar på Bryggargatan på kvällen, men förhoppningsvis blir det inte så sent. Har ledigt lördag i alla fall:)
Fredagen ska annars firas med en lunch med min underbara man, det ska bli kul. Vi äter inte ute tillsammans så ofta. Sen ska jag ta vår fina hund på en tur på stan och så fika med klasskompisarna. Sämre dag kan man ha:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0