Natti natti

Nu var det länge sen jag skrev nåt, och inte bara klistrade in ;) Det är redan onsdag kväll. Normalt skulle jag ha varit på BodyJam nu, men jag verkar ha drabbats av den här förkylningen som alla har just nu. Är så frustrerande att precis komma igång med träningen och så åka på förkylning. Om och om igen! Tills vidare får jag nöja mig med promenader med vovven!

Idag var det helt omöjligt att plugga. Martin gav mig det kloka rådet att ta en dag off. Så det gjorde jag. Träffade Maria i stan och fikade, köpte lite småsaker, nya blommor till köket och vardagsrummet. Det blev såå fint :)  Älskar gröna växter, och orkidéer, men tyvärr är kärleken inte alltid besvarad. Vi får se om de här klarar sig...

Tyvärr står det rätt still i huvudet nu, så jag får be att återkomma när jag har något bättre att skriva..

Natti natti...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0