Mål och drömmar...

Efter att ha funderat på mina tidigare drömmar och vad jag egentligen vill och vad som är förväntningar (se förra inlägget) så satte jag mig ner igår. Tänkte och skrev upp mina drömmar och lite mål för att komma dit. Var seriös och skrev upp olika områden i livet och vart jag ville komma. Kanske inte mina livsdrömmar, men vart jag vill den närmaste tiden. Utifrån det kan man ju sedan jobba på att ta sig dit. Betydligt lättare att ta sig någonstans om man har ett mål för färden. Känns skönt, åtminstonde för mig själv!

Idag har jag jobbat dagtid- lunch på Bryggargatan. Det var faktiskt jättekul. Lagom mycket att göra, man är pigg. Hade tid att prata med de andra och lära känna dem lite bättre! Det börjar kännas som om jag börjar få in vanan och komma in i jobbet nu. Skönt! Det är en rolig arbetsplats, defenitivt en av de bättre jag har arbetat på. Trevligt folk, hög kvalitet och man får utvecklas och lära sig saker.

Sen blev det en myskväll med datorn framför TVn. Martin gjorde gott kvällsfika med te och rostat bröd. Mmmm... bra avslutning. Nu blir det natt natti..

image46
Älven häromdagen under en promenad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0