Kvällsmys

Sitter framför TVn med en latte i min fina Starbucksmugg. Det är Dog Whisperer på tvn, hunden ligger på mattan vid mina fötter och min älskling sitter brevid mig med sin dator (ja, vi är lite datanördar ;). Ute småregnar det och vi har varit ute en långpromenad med vovven, men här inne är det varmt och gott och tända ljus. Dessutom är det faktiskt undanplockat och diskat, så det är bara att slappna av och mysa...

Starbucks är faktiskt nåt som jag är svag för... jag vet att det är märkesimperialistiskt och likriktat och Brandat och allt möjligt, men jag tycker om det! Det är gott kaffe, snygga produkter, genomtänkt och bra producerat (ur upplevelsesynpunkt). Synd bara att det inte finns i Sverige, men dessto trevligare när man är utomlands och stöter på den välkända symbolen ;)

Nu ska jag ta till mig fler kloka råd av Ceasar Millan, det är en vettig karl. Ha en skön kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0