Jobbarhelg

Jobbade på Bryggargatan igår - after work! Det är så roligt med alla människor. Även om det är rätt stressigt ibland så är ju fördelen just att få träffa folk. Känns särskilt skönt när man sitter hemma och pluggar hela dagarna. Enda nackdelen är väl att jag jobbar på helgerna,  när Martin är ledig, och tvärtom. Men vi får väl bli bättre på att utnyttja den ledig tid vi har tillsammans.. Ikväll jobbar jag igen, i restaurangdelen. Ska blir intressant, hoppas jag får lära mig lite nya saker och att huvvet hänger med i svängarna. Har nämnligen lyckats landa en till förkylning. Irriterande, men vad gör man?! Får bli en riktigt lugn dag imorron :)

Annars har jag börjat fundera på att faktiskt springa Göteborgsvarvet i år också. Direk efter varvet lovade jag attt jag ALDRIG mer skulle göra nåt sånt, men nu böjrar det kännas lockande. Det skulle ju ge ett mål för träningen, en sporre att hålla sig i form. Men jag skulle inte springa om jag mådde som jag gjorde när jag sprang förra året. En läxa lärd - ingen halvmara om du inte är frisk! Men vi får se, jag ska grunna på det ett tag till.... 

Nu ska jag iväg och jobba, ha en skön lördagkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0