Hemma igen...

Igår var jag och jobbade ett 12-timmarspass på Jävregården. Det var jättekul! Jobbade med Britt-louise och det bara flöt på.. kändes inte ens som ett så långt pass! Dessutom fick jag med mig lite godsaker hem;) 

Det känns ändå, peppar peppar, som om kroppen är på väg att hämta sig! Det vore så skönt! Jag är så taggad att få börja röra mig igen. Även om jag vet att det mest rör sig om promenader och yoga och sånt i början. Bara att göra nåt! Jag var på sånt fruktansvärt dåligt humör i tisdags. Ni vet, då man är redo att explodera för minsta sak. I normala fall så ger jag mig ut och tränar då, det hjälper. Men när man inte kan göra det, ja, då blir det omgivningen som får lida...(sorry alla som blev drabbade) 

Snart ska det väl vara nån ordning igen. Nu ska jag gå och diska mastodontdisken som har blivit stående, sen ska jag börja plugga! Ha en skön dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0