Helgen..

Uppdatering. Lördagen kändes lite så där halvstabil, trött och hängig. Jag och Martin tog i alla fall med oss Kaiser ut i skogen för en promenad och lite fotograferande. Det var jättevackert ute, solen sken och luften var så där klar och skön.
image45

Efteråt, när hunden var trött och belåten åkte vi till café Humlan i Öjebyn. Jättemysigt café i en gammal herrgård, med mycket uddamöbler och hemakat fika. Gott fika. Mycket fika. Sen en sväng förbi ICA och hem.



Jag började baka bullar, men kände mig så hängig, så fel. Så vi avstyrde fikat på kvällen, och jag låg bara i soffan och vred och vände på mig. Sen hände det! Det började snöa ute!!
Vi var naturligtvis tvungna att ta med hunden på en promenad i det vita - och han var helt till sig (och jag med). Så härligt med snö! Den perfekta avslutningen på dagen.
image44

Det mesta av snön hade redan smält undan på söndag morgon, och ute småregnade det. Men vi tog ändå en lugn mysmorgon innan vi städade av lite hemma, diskade och så. Sen kom Maria och sen mina föräldrar, Micke, Marie och Tessan. Det blev en del gott fika och väldigt väldigt bra presenter. Lite pengar till att skämma bort sig, en orkidé, en spännande bok, en pilatesboll och klippning. Senare på kvällen kom lite kompisar förbi, men strax innan det kom vi på att man kanske inte kan leva på bullar en hel dag, så jag och Maria åkte iväg och fixade pizza. Sen kom Bobban, Anders och Lina förbi, och jag fick mer trevliga presenter - och vi åt mer bullar! En mycket trevlig dag och kväll - kanske inte den hälsosammaste, men bra för själen! Känner mig dessutom mycket piggare nu :) (Får väl se imorron om det var så eller om jag är sockerhög nu ikväll)

Ska sätta mig framför TVn ett tag, sen blir det natti natti...

Tack alla mina underbara vänner och familj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0