Helgen!

Det har (hittils) varit en rätt intensiv helg! Hann träffa Martin och äta med honom på Max i fredags. Sedan jobbade jag på Bryggargatan. Dit kom även några vänner och åt Tapasbuffé. Jättekul! Det var full rulle hela kvällen, många glada (och höggjudda) sällskap. Jag slutade vid 23 och sen avslutade vi kvällen hos Bobban med en Frozen Marguerita. 
Lördag blev det en liten sovmorgon ;) en promenad med vovven på lite nya vägar, köpte lite godis på vägen hem och sen The Two Towers på DVD. Sen iväg och jobba igen. Den här gången var det ett helt gäng italienare som skulle äta i restaurangen. En riktigt rolig kväll, men oj så trött jag är! Intensivt, om man säger så. 
Därför ska jag krypa ner i sängen brevid Martin och sova lite... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0