Happy Birthday to me

Jag är så trött, så trött. Efter en svettig och orolig natt så blev det en hyfsat lugn morgon, skjutsade Martin och la mig och vilade ett tag. Men sen har det gått i ett... Promenad med vovven, lunch på stan med Martin, köpte nya skor (Tack Ingeborg, Urban, Niklas och Martin), miljöträna vovven på stan, fika med Elin, Karin och Alex. Hem och ta ut vovven en sväng, byta om och fara och jobba. Det gick rätt bra, men där på slutet kändes alla de missade sömntimmarna..

Men jag måste ändå säga att det var en rätt bra födelsedag. Jag har inga stora krav på den. Det är trevligt om ens nära och kära kommer ihåg en och att man kanske får en och annan kram ;) Ett år firade jag min födelsedag på tyst retreat. Det var annorlunda, men ändå en rolig upplevelse. Någon hade hängt en påse med godis på min dörr, och skrivit ett grattiskort. Jag kommer ihåg hur mycket det betydde!
Därför var det en bra dag idag. Det var trevligt att komma ut och äta och fika på stan, och alla har varit så gulliga. Nu ska jag bara sova och sen försöka ha en skön helg och bara göra det jag känner för!

Kram på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0