Göteborgsvarvet 2008

Har väl mer eller mindre bestämt mig för att köra på Göteborgsvarvet 2008. Det får bli mitt konkreta träningsmål. Komma iform till i maj. För då ska det vara en tid på under 2 h!  

Så, nu ska jag bara bli frisk från förkylningarna som drabbar mig och sen bygga upp immunsystemet! Sen blir det att nöta träningsspåret - tillsammans med Kaiser!
Förresten så tycker jag det är rätt ironiskt att just som jag som äntligen har ansett mig fri från min björnfobi så översvämmas vi med rapporter från björnattacker!  Kanske en hint om att jag inte borde ut och springa?;) Men, nallarna ska väl snart gå och sova så...

http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=81208&cat=13&pageIndex=0&arkiv=False



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0