Det blev inte så illa ändå...

Det hjälpte helt klart att fara och klättra och få igång adrenalinet! Och nej, jag tappade inte ner Elin!

Jag älskar verkligen att klättra! Har saknat det otroligt! Måste fortsätta att hålla igång nu bara! Det är en fantastisk träning - men det känns inte alls som att träna. Det känns bara kul - i motsats till att springa, som jag ser mer som träning än som roligt! Ska bara komma igång att ta med lite musik nästa gång - blir ännu mer pepp då ;)

Sen har jag fyndat idag med... Gina hade rea, så jag kom därifrån med tre satängtoppar. Mitt absoluta favoritmateria (ja, förutom äkta siden då), och det finns överallt just nu! Synd bara att jag inte är i önskad form just nu... Köpte i alla fall på mig några av dessa lite luftiga linnen, ser fram emot det och en långkofta nu i höst :)

   


Icke att förglömma är det ju kanelbullens dag idag! Så kvällen tillbringades med bullbak - och det blev en fin omgång! Bobban kom och avsmakade tillsammans med Martin. Själv hade jag smakat på degen, så jag avstod den färdiga produkten.. Allt som allt var det här en ganska intensiv dag, så jag känner mig rätt trött.. Huvudvärken från imorse är på väg tillbaka, så det blir nog ingen sen kväll här.



Kommentarer
Postat av: emma

Linnena var jättefina, syns att de sitter bättre med vanlig bh :)
Kraam

2007-10-05 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0