Vackert vinterväder..

Kommer precis in från en promenad i det vackra vintervädret. Har vart på väg hela dagen, men skjutit på det... förstår inte varför, det var jättehärligt när vi väl tog oss ut jag och vovven.  Vi har en runda vi går som tar ungefär 35-40 min. och som mestadels följer gångvägar. Man får se lite natur och vovven får nosa runt..
Jag lovar mig själv varje gång att minst en gång om dagen borde jag gå ut på långpromenad. Jag vet ju att vi mår bra av det både jag ohc hunden. Men ändå blir det lätt så att man skjuter på det. Min dåliga karaktär som kommer fram. Nu ska mina goda sidor i alla fall övervinna mina dåliga. Nu ska jag ut och gå, åtminstonde varje förmiddag, gärna även på kvällen!! Det är ju så skönt och så får man lite syre så man orkar plugga...;)

Håll tummarna för mig nu!

Kommentarer
Postat av: M o P

ja det gör vi så gärna, håller tummarna alltså

2007-11-21 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0