Snöstorm?!?

Snöstorm... så sa de på nyheterna igår. Och jag gladde mig! Tycker om storm, och snöstorm nu så det blir ordentligt vitt och fint lät faktiskt inte helt fel. Och så vaknar jag till väckaren imorse och hör ett misstänkt droppande ljud på fönsterbrädan. Och nog är det häftig nederbörd alltid - regn! Inte alls kul! Så nu sitter jag här och försöker förtränga vädret....  Ska iväg och jobba mitt på dagen, men fram tills dess kan jag tända lite ljus, begrava mig i skolböcker och ignorera att snön rinner iväg utanför..


Såg förresten det här på facebook. En av de bästa motiveringarna jag har sett  över ens yrkesval. Får en ju att fundera på varför man själv läser upplevelseproduktion... hmm...




Kommentarer
Postat av: Morzan

Jag håller med om att det kändes snopet i morse. Men snön kommer säkert till slut, kanske redan i natt. Risken är att vi då svär över att behöva gå ut.

2007-11-09 @ 09:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0